שיפור השרות, העצמה ומוטיבציה לעובדי "הקו הראשון"

עובדי הקו הראשון בארגון, הם ה"פנים" האמיתיות של הארגון ושל הנהלתו.
ההתמודדות עם קהל לחוץ ואפילו עויין, היא אחת המשימות הקשות ביותר שניתן להעלות על הדעת. ההתמודדות עם קהל כזה מצריכה כישורים של ריסון עצמי וסובלנות ברמה הגבוהה ביותר והביצוע המוצלח מותנה בהענקת ארגז כלים איכותי לעובדים המתמודדים עם קהל כזה.

הקורס המיוחד שפיתח אבינעם הדס והמתודולוגיה המבוססת על רכישת ביטחון עצמי, העצמה אישית וכאמור, ארגז כלים איכותי, נשענים על ניסיון רב שנים בעבודה עם ארגונים וחברות בישראל ובחו"ל ומובילים את העובדים המשתתפים להצלחה במתן שרות.

בקורס הקצר והמהנה, לומדים העובדים והמנהלים לחייך, רוכשים יכולות חדשות ותובנות חדשות לפיתוח יכולות סבלנות וריסון עצמי, יכולות של העצמה אישית ואסרטיביות ללא אגרסיביות, הבנה וכישורי מתן תשובה מהירה והעברת מסר ב- 30 שניות, יכולות שימוש במושגים חיוביים בשיחה עם לקוח ועם עמית, חיזוק מיומנות התמודדות מוצלחת עם לחץ וטיפול בהתנגדויות ורכישת כלים מיוחדים - ממתנים  -להתמודדות עם 'לקוח' כועס פנים אל פנים ו\או בטלפון ו\או בהתכתבות ON LINE.

מוניציפלי - קורס המותאם לעובדי עיריה, מוקד 106, פיקוח, תברואה, הנדסה, שירותים חברתיים ורווחה, פניות ותלונות הציבור, טלפנים וטלפניות.
ממלכתי - קורס המותאם לעובדי משרדי ממשלה וארגונים ממלכתיים, כמו המוסד לביטוח לאומי, משרד הביטחון אגף השיקום, משרד הרווחה, הדואר, משרד הרישוי.
עיסקי - קורס מיוחד המותאם לחברות שלהן מאות אלפי לקוחות ויותר, כגון חברות סלולאר, בנקים, טלוויזיה בכבלים\בלווין, חברות ביטוח, רשתות קמעונאיות, רשתות בתי מלון, תעופה, תיירות.
 
אבינעם הדס - ICU ISRAEL
       רחוב נחלת יצחק 28, תל אביב 67448         
טלפון: 03-6090494   |   נייד: 052-3374740
e-mail :icu@avinoam-hadas.co.il  
AVINOAM HADAS
Public Speaking, Media Training, Presentation Skills
Tel: +972-52-3374740  +972-3-6090494